Kızmıyorum kendime aslında...
Çünkü ben sadece sevdim, sonunu düşünmeden ne olacağını bilmeden. Sevdim işte sen gibi o gibi hepiniz gibi. Evet haklısın yanlıştı...! Bunu defalarca anlattın bana. ama örneği vardı. Mecnun, Kerem vs. benden öncede seven vardı. Ben ne ilktim nede son olacam. Sende seveceksin hatta. sol yanına yenik düşeceksin. düşeceksin o tuzağa benim gibi. Herşey onunla başlayıp onunla son bulacak dünyan onun üzerinde dönecek güneşin o olacak yıldızlarında. Her baktıgın yerde onu göreceksin. Aslında sen görmeyeceksin o seni gölgen gibi takip edecek. Nefesini ondan alacaksın kalp atışların değişecek ruhun geceleri bedenini terk edecek. Gözünü her kapattıgında sabah onun yanında uyanacaksın. Dilinden ilk onun adı çıkacak. Esen her rüzgarda onun kokusunu alacaksın. Yanından geçercesine bakacaksın sağa sola. Selamı sabahı keseceksin eşinle dostunla. İçin içine sığmayacak. Yine de. herşeyin o olacak...

0 yorum:

Yorum Gönder

.

.

.

.

İzleyiciler

.

.
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Copyright © / Karaçocuk :)

Template by : Urang-kurai / powered by :blogger